30 Eylül 2011 Cuma

beyaz siyah desenli örgü kazak

Burda dergisinden bakarak ördüğüm yazlık - baharlık merserize buluz. O zaman iyiki yapmışım , şimdi böyle bir iş için ne sabrım ne de zamanım var.Zamanı olanlar ertelemesin.Buluz çok kolay düz örgüyle örülüyor, yalnız desenleri koymak biraz zahmetli.


Tamamen derginin ölçülerini kullanarak ördüm. Dergi yakayı kayık yaka olarak vermişti . Ben yarım balıkçı yaptım. Dergi yaka ve lastik kısımlara siyah ip kullanmıştı.Ben beyaz kullandım . Bunların dışında değişiklik yapmadım.700 gr. beyaz ve 200 gr. siyah merserize iplikle, 3 ve 4 numara şişe ihtiyaç var.
Arka: 3 numara şişle 109 ilmekle başlayın ve aralarda 13 ilmek artırarak 4 cm lastik örün. son sıra 122 ilmek olacak. 4 numara şişe geçerek 5 cm aralıklarla model koyarak 47 cm örün.
Ön:Tamamen arka gibi örün.

Kollar: 3 numara şişle 53 ilmekle başlayın , aralarda 21 ilmek artırarak 4 cm lastik örün. 4 numara şişe geçerek 8 cm beyaz sonra model ve 13 cm beyaz sonra model koyarak örün. Lastikten sonra 7 defa her 6 sırada bir iki kenarda 1 er ilmek artırın. Sonra 20 defa her 4 sırada iki kenarda 1 er ilmek artırın.Son olrak 128 ilmekle bitirin.
 Modelleri örgü sırasında uygulayın .Sonradan üzerine işlemek aynı görüntüyü vermiyor.

 zigzig örgü kazak örülüşü,bayan kazak modeli,örgü kazak modeli,örgü kazak modelleri,modelleri,modeli

Hiç yorum yok: