4 Temmuz 2012 Çarşamba

bebek süveteri

erkek bebek süveteri,bebekler için çok kullanışlı olan örgü süveter modeli omuzdan düğmelidir.
bravo'nun bebek yününü kullandım, 3 numara şişle yaptım.76 ilmek başladım.8 sıra 2 ters 2 düz lastik yaptım.(gidiş ve geliş)her rengi 6 sıra düz işledim. 60 sıra olunca kolunu kestim. kolu hem gidişte hem gelişte olarak her sırada birer tane kestim.toplam 2 taraftanda 14 tane kestim. (7 sol 7 sağ.)30 sıra daha işledim.( burası arkası olacak.) ve yakayı kesmeye başladım.4-3-2-1olarak. omuzlarda her tarafta 21 ilmek kalacak. sol omuzu 6 sıra daha yapıp kestim. sag omuzu da altı sıra yaptıktan sonra tekrar 2 düz 2 ters olarak işledim. yakası rahat geçsin diye düğmeli yaptım 8 sıra işledikten sonra kestim.
ön tarafıda 76 ilmek başladım. kolu yine aynı şekilde kestim. yakayı biraz daha aşağıdan kestim.koldan sonra 26 sıra işleyip öyle kestim.4-3-2-1 yine. omuzları da15 sıra daha işleyip kestim. sağ omuzun üzerine yine lastik yaptım. 2 tanede ilik yaptım onu da 8 sıra işleyip kestim.ilmek almayı ilk defa denedim. int'ten öğrendim demek daha doğru olur omuzu dikip ilmek alarak yaka ve kollara lastik yaptım.sonraa yanlarını ve düğmesini diktim. ben bunu bir erkek bebek için yapmıştım. çok şirin oldu.

Hiç yorum yok: